|
Володимир ЄшкілєвПід гербом з білими чупакабрами«Кров холоне в жилах! – вересканить рекламний
анонс – Бог зламав адронний колайдер!» Оце в точку, оце красівий стиль
подачі, кажу я. Можна на це відповісти іншим алярмом: «Сперма холоне у яйках! В Україні хочуть заборонити три найпотрібніші
літери!» І нехай всі думають, що прагнуть заборонити САМЕ ТІ три літери. А
насправді зовсім не ті, й зовсім-зовсім не тому, що їх піддала анафемі восьма чи
дев’ята за рахунком Істинна
Присноянгольська глибоко катакомбна церква. Але яка справа обивателю до того, що насправді. Обиватель давно живе у
світі, де музика давньоельфійського племені нолдорів актуальніша за державний гімн. І взагалі, поняття
«насправді» застаріло разом із поняттям «норми». Якщо хтось вперто вимагає
показати (розповісти) йому те що «насправді», то його треба засудити за неполіткоректність, оголосити фашистом-матрицененависником.
А всім, хто вірнопіддано вважає що живе у матриці, дати статус меншини і
захистити спеціальним законом. Гасло доби: «Кожний має право на суверенну реальність!» В Івано-Франківську
люди з правильної реальності вирішили перейменувати місто. Хтось із читачів,
напевне, подумав: «Перейменувати у Станіслав або ж Станиславів,
згідно історичної назви». І попав пальцем в небо. Ні. Не так. Івано-Франківськ із селянською безпосередністю запропоновано перейменувати
у «Франківськ». Без «івано».
Навіщо, питаєте? У прихильників перейменування є, серед іншого, аргумент
достойний філософів давнини: бо ж люди, що їдуть у маршрутках, кажуть водієві:
«До Франківська». А ще, подейкують «мудрагелі» з правильної реальності, треба
замінити тих двох коронованих тварючок, що тримають
гербовий щит міста. Бо вони є галками (воронами) і вони чорні. Себто, чорні
віщують нам попандос. Ким замінити? В мене є
пропозиція: поставити обабіч гербового щита двох білих коронованих товстозадих чупакабр. Аби сь знали! Є навіть ті, хто примудрився жити одночасно у кількох реальностях. Зранку
вони песимістично просинаються у світі, де глибшає криза, а по обіді (й по сто п’їтьдисіть) позитивно живуть у світі, де криза закінчилась
покращенням, вирівнянням, стабілізацією та кількісним розширенням. При тому
мешканець кількох реальностей доволі зручно почуває себе одночасно соціал-націоналістом,
щирим демократом, солідаристом та консервативним
лібералом з центристсько-прогресистськими тенденціями та помірною любов’ю до
прабатьківської традиції. Одна з популярних українських реальностей називається «революцією». До неї
щодоби в різний спосіб заходять сотні тисяч людей. Іноді вони в цій реальності
перебувають кілька годин, а потім повертаються до іншої популярної реальності з
назвою «на дивані» (в Галичині її називають «на канапі»). В ній вони вмикають зомбоящик і дивляться на щасливе заможне і владне життя
тих, кого вісімдесят шість разів морально, ментально і фізично знищили в
реальності «революція». При цьому вони тихо сміються над знищеними, які тупо провтикали, що їх знищено і продовжують насолоджуватись
життям. Але головною реальністю в Україні є та, де любов до рідних тараканів (тих, що у власній голові) стала всеперемагаючою.
Де на світоглядно застаріле питання: «Чому?» є універсальна відповідь: «Бо я
так хочу!» Якщо ж хтось скаже, що так неправильно, обов’язково з’явиться коментатор, котрий пояснить, що класична бінарність «правильно-неправильно» тепер не є актуальною, а
натомість актуальною є постмодерна бінарність
«цікаво-нецікаво». Й що уся та ваша правильність нині може йти городами, лісом
і степом якщо вона не цікава, якщо вона не тренд і якщо на неї немає
відповідної кількості кліків. Назва цієї головної реальності складається з префіксу по-
й тих трьох літер, які не збираються забороняти. |